Loopbaan en ontwikkeladvies

Loopbaanscan en ontwikkeladvies

Ben jij een werkende of werkzoekend? Als onderdeel van Grip op je werk en ontwikkeling, kun jij, je werkgever of de gemeente bij stichting YOE een persoonlijk loopbaan en ontwikkeladvies aanvragen voor € 450, pp incl. BTW.

Samen met jou gaan we dan de (on)mogelijkheden ontdekken die er zijn op de arbeidsmarkt. Is het nodig om je bij te scholen, liggen er kansen in een andere sector of zit je goed op je plek? Dat zijn vragen waar onze loopbaanadviseurs je mee kunnen helpen. Daardoor kan jij je beter voorbereiden op de huidige arbeidsmarkt. Door de wereldproblematiek verandert de economie en de arbeidsmarkt namelijk fors. Stichting YOE begeleidt mensen om zich aan te passen aan die nieuwe realiteit.

Zicht op arbeidsmarktkansen

In je ontwikkeladvies krijg je zicht op de arbeidsmarktkansen die er voor jou zijn. Ook kunnen onze loopbaanadviseurs je helpen te ondersteunen bij het kiezen van de juiste (bij)scholing of tips geven bij het zoeken en solliciteren naar werk. Aan het einde van het traject krijgt je een ontwikkelplan mee, waarin acties staan die je beter voorbereiden en aansluiten bij je perspectief. Ben je tussen 18 jaar en je pensioengerechtigde leeftijd je bent van harte welkom. Om een loopbaanadvies aan te vragen meldt je dan aan voor een intakegesprek (online) bij stichting YOE via onderstaand formulier.

Wat vragen wij van jou?

• Optimale medewerking en inzet om samen te werken aan je loopbaanscan en perspectief (we houden daartoe een motivatietoets)
  • Dat je bereidt bent om 2 uur begeleiding van ons te ontvangen en gesprek te voeren over je perspectief, je vaardigheden en je mogelijkheden in samenspraak in het gespreksverslag vaststellen.
  • Dat we gezamenlijk je ontwikkelplan opstellen en vaststellen.
  • Dat jij eraan bijdraagt dat de loopbaanadviseur een optimale prestatie kan neerzetten die bijdraagt aan een zienswijze op je toekomst.

Ik geef mij op voor een loopbaanscan en ontwikkeladvies:

Loopbaancoördinator YOE

Bianca van Rijswijk

info@stichtingyoe.nl

Ik ga akkkoord dat ik een afschrift persoonsgegevens verstrek
Ik ga akkoord dat ik minimaal vier uren beschikbaar voor begeleiding
Ik zet mij in om samen te komen tot een optimaal ontwikkelplan